Tuesday, April 12, 2011

Roti John Aziz Sulong




Aziz's Roti John...yummmy..yummy



memang sedakkk


Petang tadi abah beria duk kat dapur sorang-sorang...pi silau, tengok-tengok tengah asyik duk siapkan roti john...nak tolong memang tak digalakkan sebab abah aku ni tak suka ada orang lain kat dapur bila dia masak...hmm... dah lepas maghrib aku pun turun makan, seriously aku tak pernah makan roti john yang dijual kat kedai so memang aku tak tahu macam mana rasanya roti john, so technically, abah boleh tipu aku tentang rasa...hehe...tapi aku suka rase roti john yang abah buat ni...rase dia ala-ala burger besar depan hospitak besar Kuala Terengganu sebab ade sengkuang rangup disaluti mayonis...yummm...

Akan tetapi, adik aku, Fatiha telah membocorkan rahsia abah...dia komen yang roti john abah aku buat ni lain benor rasenye compared dengan yang dijual kat pasar-pasar malam tu...hehe... tak apelah abah...asal sedakkk....na sukeeee....baby lam perut ni pun sukeee....thanks aboh...;)....mmm pesanan untuk aboh dari Yuyu, dia nak makan roti john bila dia balik kekg, jgn lupa buat yer....hehe


p/s : buat kak di Kelantan dan Yuyu di Johor...sedakkkk ngat...yummmm

2 comments:

  1. wah.......... jelassssssssss giler aku..perghh blik kekgi aku nk gk.. xkire nk gak!!!

    ReplyDelete
  2. hehehe...padang muke....mu mitok la aboh buat

    ReplyDelete

HAPPY 1ST BIRTHDAY IQSEED HADIFF...

Assalamulaikum and hi to all... We are already towards the end of 2012 but this is my first post for this year...hehehe...i'm not a co...