Sunday, April 10, 2011

Patutnya sayang tulis pasal abg dulu..



Semalam macam biasa...aku selalu update kan suamiku tentang apa yang aku buat sepanjang hari kat rumah...maklumlah dia kat Kedah, aku pula masih kat Terengganu...bila aku beritahu dia post terbaru aku tentang dia, dia happy sangat... tapi sejurus lepas tu, dia cakap kat aku....

"Tapi kan sayang... patutnya sayang tulis pasal abang dulu, baru pasal baby kita....mmmm" errkkk..tergamam aku, betul jugak cakap suamiku... tapi mungkin sebab aku dah terlalu excited dengan manusia kecil dalam perutku ini sehingga terlupa aturan yang sepatutnya...hehe... maaf yer abg.. apa-apa pun tanpa abang, orang tak mungkin mengalami momen-momen indah mengandung... abang tetap unggul di hati orang... bak kata Vanida Imran kepada suaminya dalam rancangan motivasi Datuk Dr. Fadzilah Kamsah...

"Saya rasa dunia saya akan berhenti kalau abang tak ada..."

Begitulah pentingnya kewujudan abang dalam hidup orang... Abang adalah pelengkap hidup orang dan anak yang bakal lahir ni adalah pelengkap kehidupan berumahtangga kita... abang akan terus dan sentiasa menjadi pemilik hati orang...

p/s: Abang... setiap kali terasa baby kita bergerak dalam perut ni, hati terus teringat kat abang... ajaibnya kuasa Allah... I Love You so much abang...

No comments:

Post a Comment

HAPPY 1ST BIRTHDAY IQSEED HADIFF...

Assalamulaikum and hi to all... We are already towards the end of 2012 but this is my first post for this year...hehehe...i'm not a co...