Saturday, March 26, 2011

Lawatan Ke Klinik...

Esok aku dikehendaki menghadirkan diri ke klinik desa Pulau Duyong untuk pantauan mingguan berat badanku...huhu... arahan dari klinik ibu dan anak Kuala Nerang sebab terlalu cepat berat naik...hehe... nurse pesan jangan naik lebih dari 500gm untuk bulan ini tetapi jangan gatal nak diet turunkan berat badan dan sebagai hukuman, aku terpaksa melapor diri untuk ditimbang seminggu sekali untuk pastikan berat aku xnaik melampau lagi...huhu...aku pun hairan macam mana boleh naik mendadak sebab seleraku bukannya ok sangat pun...malam aku tak lalu makan sangat, aku makan pun sebab perut lapar...sebab takut mudaratkan baby....

tak apelah, harap-harap esok berat tak naik dan tak turun...huhu....doakan aku dan baby yer....

No comments:

Post a Comment

HAPPY 1ST BIRTHDAY IQSEED HADIFF...

Assalamulaikum and hi to all... We are already towards the end of 2012 but this is my first post for this year...hehehe...i'm not a co...