tak apelah, harap-harap esok berat tak naik dan tak turun...huhu....doakan aku dan baby yer....
Saturday, March 26, 2011
Lawatan Ke Klinik...
Esok aku dikehendaki menghadirkan diri ke klinik desa Pulau Duyong untuk pantauan mingguan berat badanku...huhu... arahan dari klinik ibu dan anak Kuala Nerang sebab terlalu cepat berat naik...hehe... nurse pesan jangan naik lebih dari 500gm untuk bulan ini tetapi jangan gatal nak diet turunkan berat badan dan sebagai hukuman, aku terpaksa melapor diri untuk ditimbang seminggu sekali untuk pastikan berat aku xnaik melampau lagi...huhu...aku pun hairan macam mana boleh naik mendadak sebab seleraku bukannya ok sangat pun...malam aku tak lalu makan sangat, aku makan pun sebab perut lapar...sebab takut mudaratkan baby....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
HAPPY 1ST BIRTHDAY IQSEED HADIFF...
Assalamulaikum and hi to all... We are already towards the end of 2012 but this is my first post for this year...hehehe...i'm not a co...
-
Lepas subuh pagi tadi, aku terus gosok baju untuk ke klinik desa Pulau Duyong, takut ada malas pun ada...tapi sebab minggu lepas dah tak per...
-
2009 is the 1st year we celebrate raya together as husband and wife... so excited...actually, the most exciting part is when preparing baju ...
-
Esok aku dikehendaki menghadirkan diri ke klinik desa Pulau Duyong untuk pantauan mingguan berat badanku...huhu... arahan dari klinik ibu da...
No comments:
Post a Comment